Det er vores driftsleder og serviceledere, der tilrettelægger det rengøringsprogram, som opfylder kundens krav og ønsker. Den første uge på en ny arbejdsplads er den serviceleder med som vejleder, hvorefter opgaven overdrages til rengøringsassistenten.
Vi lægger vægt på, at kunden har faste rengøringsmedarbejdere, og er orienteret om evt. ferie og sygdom, således at aftalt arbejde og kvalitet udføres.
Hver måned udfylder kunden et skema, der afslører, hvor tilfreds kunden er med det udførte arbejde. Resultatet af undersøgelsen lægger vi stor vægt på, og offentliggør det kvartalsvis på hjemmesiden.
Microfiber
Du flytter kun rundt på skidtet, hvis du gang på gang vrider kluden op i en spand vand, fordi vandet jo kun er rent ved første skyl.
I dag anvendes fugtede microfiber klude og mopper. Vores medarbejdere ved, at de hellere må bruge 10 klude for meget end én for lidt. Det samme gælder for udskiftning af mopper.
Denne metode sikrer, at der hele tiden arbejdes med rene klude og mopper, således at skidt og bakterier ikke flyttes fra sted til sted. En anden fordel er, at rengøringsassistenten ikke har gentagne ensidige bevægelser i form af vrid og tunge løft af spande med vand.
Vores Micro klude og mopper vaskes i eget professionelt vaskeri i Rødekro. Vi ofrer mange ressourcer på rene klude og mopper, fordi det er med til at sikre kvaliteten. Denne ekstra omkostning nedbringes ved rationelle arbejdsgange og metoder.
Uforpligtende tilbud på jeres rengøring!
Giv os et kald på telefon 74 69 46 10 – og lad os give dig et uforpligtende tilbud på en skræddersyet løsning